Sådan bruger du din personlighed på LinkedIn uden at det bliver for meget.
Mennesker køber af mennesker – uanset om det er produkter, ydelser, mening…
Mange er usikre på, hvordan de kan "please" LinkedIns algoritme for at få større rækkevidde på deres opslag. Vores undersøgelse viser, at især direktø…
Flere og flere brugere beklager sig over, at LinkedIn begynder at ligne Facebook med for mange reklamer og for mange personlige opslag uden en faglig …
Flere og flere brugere beklager sig over, at LinkedIn begynder at ligne Facebook med for mange reklamer og for mange personlige opslag uden en faglig …
Et af de mest stillede spørgsmål, vi får, er: Hvordan finder jeg de rigtige mennesker at connecte med?
Svaret er ikke så simpelt, som du måske tror –…
Vil du være den første, folk tænker på, når din branche bliver nævnt? Vil du tiltrække kunder og samarbejdspartnere i stedet for at jagte dem? Og vil …
Én ting er at have en god idé til et opslag på LinkedIn – noget helt andet er at skrive det på en måde, der fanger læserens opmærksomhed og får dem ti…
“Men hvad skal jeg dog skrive om?” Det er et af de spørgsmål, vi oftest får, når vi hjælper direktører med at bygge et personligt brand på LinkedIn.
…